Так, перше запрошення не спрацювало, вчителі не долучились і постало питання, що ж тепер робити?
Треба подумати, порадитись, так же? Так і зробимо.
1. ІТ-культура Шевченківської об'єднаної громади
Перше, що спадає на думку, то це розібратись, а як там в громаді з комп'ютеризацією взагалі? Чи то з діджиталізацією місцевого суспільства. Зрозуміло, що це основа, середовище, фон, важливий фактор, давайте придивлятись.
На перший погляд все в порядку. Є сайт у ОТГ, є сайт у школи - дивись рядок з посиланнями під обкладинкою нашого сайту. Є два форуми Фейсбук - в одному тисяча учасників, а в іншому дві. То рівень достатній? Можна й так сказати, але є резерви.
Голова ОТГ в Фейсбуці відсутній (виявилось, що є, латиною, от вже і результат - добрі люди підказали). Депутати представлені у кількості шести з двадцяти шести. Форуми цензуровані і їхня тематика виключно побутова, там нема дискусій щодо розвитку громади, суспільних питань, що стоять перед Україною взагалі і територіальною громадою зокрема (от хоча б і про НУШ). Це факти. А ось далі ще враження.
Вчителі, економісти, інженери, депутати - весь цей актив, еліта громади не відчутна в тих форумах саме як еліта, що має бачення, має розуміння і доносить його до членів громади.
От погляньте - п'ять лайків. І все? А де вчителі? А вони поза Фейсбуком...
НУШ не згадана жодного разу!
Запрошення на оце голосування було в двох згаданих форумах. Багато людей ідею підтримало - кілька десятків. Але в одному форумі адмін вирішив, що краще буде це повідомлення вилучити. Як так? Ну так: мій форум, що хочу, те і роблю. Зрозуміло, що це право адміна - щось там вилучати. Але ж ми розуміємо, що все та не все. Принаймні, інший адмін так не вчинив.
Отже, працювати тут є над чим і ми про це не будемо забувати, втім, є і спеціально педагогічна тема.
2. Чи вже в Котляревому НУШ?
Дійсно, чи вже в Котляревській школі збудований НУШ? А може ще СтаРШ? Це питання ми передамо на обговорення педагогам, котляревським і не тільки. А поки що вирішимо організаційні деталі.
3. Як провести обговорення?
Порадитись, як вже і говорили спочатку, треба, але як це має виглядати? Як нарада? Чи, може, як семінар? Побачимо, що в нас вийде, а поки що визначимо учасників і регламент.
3.1 Запрошені
Як вчителі вагаються і не наважуються вступити в діалог стосовно цього проекту, то поширюємо коло учасників.
Актив громади - депутати і адміни форумів. І.Герасимчук. А.Стадович. В.Гусаров. Л.Стецун. Т.Баклицька. О.Пасічнюк. Л.Константінов.
Науковці. Про них окремо.
3.2 Регламент
Можна, звісно, написати комент до цього повідомлення - це як мінімум. А можна додатись в автори цього блогу - щоб надалі взяти активну участь в проекті. Це, звісно, буде вже як максимум. Втім, найзручніше, мабуть, додатись до Педради і там все, що треба, сказати. Для початку, а далі вже побачимо, як діло піде.
А що ж казати, яке питання ставимо на обговорення? О, тут повна свобода. Кожен з запрошених має сам собі сформулювати питання, сам на них відповісти і в такий спосіб підтримати проект. А може і промовчати. Ну мало які можуть бути причини, от вчителі ж не захотіли розмовляти на цю тему. Поки що вагаються, але я дуже сподіваюсь, що ми таки з часом їх почуємо.
---
Було і продовження теми. Без наслідків.
Немає коментарів:
Дописати коментар