Про проект

Платформа дистанційного навчання?

Віртуальне робоче місце вчителя-філолога?

Поетичний Інтернет-відгомін нашого степу?

Так, все це так, але можна і простіше сказати: третє видання одної книжки:


Втім, поки що тільки нарис, чернетка, ідея. Треба подумати разом з колегами. Принаймні, вирішити кілька важливих архітектурних питань. В сенсі архітектури інформаційної системи, що ми тут починаємо створювати на підставі тексту, що вміщено в книжці.

1. Чи цей блог треба розвивати як колективний, шкільний, такий, що підтримується робочою (чи творчою) групою всіх філологів школи, чи, може, індивідуальний? Можна ж мати п'ять чи десять таких блогів. Ну якихось подібних чи схожих. Але і відмінних, зрозуміло. А тергромада? Може треба з самого початку думати про те, щоб усі школи об'єднаної громади користались тою платформою?

2. Чи тут можна обмежитись українською мовою, а чи додати і російську, а може й англійську? Ні, чому б не поставити питання про те, що учні мають спробувати перекласти наших місцевих авторів англійською? Ну що ми є обомовним (словами Михайла Драгоманова) краєм, то зрозуміло, а от англійська - чи є тут зв'язок саме з літературою рідного краю? А це як побачити...

3. Нарешті, я абсолютно впевнений, що в автори блогу треба залучати не тільки педагогів (то для початку), а й учнів, і їхніх батьків. Ні? Несподівано? А чому?

4. Чи потрібно школі мати сторінку у Фейсбук? Ну і до цього блогу додати ще який такий філологічний форум. Може поставити на сторінці ОТГ Педагогічну, Батьківську і Учнівську ради? Так, відповідні групи територіальної громади. Ну і вже філологам на майданчику Педагогічна рада Котляревого подати приклад природничникам - нехай наздоганяють. Ну, створюють, може, Малу Котляревську академію? А може Лабораторію якусь. Рідного краю. Треба їм буде подумати.

Отакі питання видаються першочерговими. Сьогодні. Завтра побачимо, чи не вирине ще щось важливе. А поки ще берімося за запрошення можливих учасників проекту.








Немає коментарів:

Дописати коментар