Думаєте, це мається на увазі Радянський сад? І я так думав, а виявилось, що то сад Радісний, а не радянський, ну менше з тим, ми саме туди і вирушаємо. З навчальною місією, зараз про це поговоримо, а поки що погляньте:
Ну і поїхали...
Почалась історія в... Новій Одесі, розмовляли з колегами про справи одного тамтешнього ліцею, зокрема формування інформаційної системи цього закладу, і виявилось, що інтерес до питання є у Ірини Якубенко. З Новобогданівки. Що є складовою саме Радсадівської територіальної громади. Ну от, але ж щоб бути в курсі місцевих умов, треба їх спочатку оглянути? Зараз це зробимо разом з вами, шановний читачу.
А чого ж за допомоги ресурсу Шевченківської ОТГ? А чого ж не посприяти сусідам, так же? Щоб вони відразу побачили відносну чи співставну вагу сайту (але не офіційного, а "газетного") і сторінки. І тоді вони зможуть - увага - прийняти зважене рішення, як же їм розвивати свою інформаційну систему, що в першу чергу запускати, що в другу, а що відкласти на якусь подальшу перспективу. А хіба шевченківцям не цікаво буде зазирнути до сусідів, може й в них можна чогось повчитись. Рушаймо!
Територіальна громада
Почнемо з персоналій: голова Юрій Піньковий, начальник відділу Наталія Мокрицька. Тут в нас є сайт, група, але нема сторінки. А вона потрібна? Ну от і перше питання для обговорення. Зверніть увагу, що на сайті тергромади вже є підготовлене місце, для посилання на цю майбутню сторінку - фірмова літера f:
Далі є два акаунти: перший і другий. А ще дві загальних групи: перша і друга. А що таке акаунт і чим він краще чи гірше за групу? Чи сторінку. От ще питання.
Аж ось дуже цікава сторінка: велосипедний маршрут Велоскіф!
І, нарешті, неофіційні сторінки, що їх Фейсбук створив в автоматичному режимі через те, що хтось у дописах згадав відповідні об'єкти: перша і друга. Коли і якщо буде запущена офіційна сторінка тергромади, тоді треба буде попросити Фейсбук, щоб він ці неофіційні закрив - він це зробить залюбки, бо, звісно, впорядкування інформаційного поля для нього дуже корисно.
Освіта
Радсадівський ліцей (директор Світлана Володько) має сайт (посилання http://osvitaradsadu.ucoz.net/ не працює), а у Фейсбуці нічого нема. Хоч є акаунт, який треба, мабуть, перейменувати?
Новобогданівський ліцей (вже згадана Ірина Якубенко) сайту не має, але є група.
Козирський ліцей (Оксана Мацокіна) має сайт (посилання http://kzzso.pp.ua/ не працює) і групу.
Зарічненський ліцей (Надія Коврига) має сайт і групу.
Аж ось дуже цікавий акаунт, батьківський. На всі чотири ліцеї. Логічно? Здається, що так. І тут постає питання: чи потрібні сторінки всім наявним закладам освіти? Окремі. А може краще зробити одну спільну, територіальну?
Бібліотека (це освіта?) в Радсаді має сайт і групу. Теж, мабуть, можна й треба казати про якийсь розвиток? Який саме?
Завод
Тут є тільки неофіційна сторінка. Оце, мабуть, на подальшу перспективу?
Обговорення.
Так, огляд завершено, переходимо до обговорення. Питання формулюємо в самому загальному вигляді: як було б краще розвивати інформаційну систему територіальної громади? З чого треба було б почати? Хто береться за ці діло? Про які терміни тих чи інших проектів можна було б казати?
Ну а гроші? А гроші не потрібні, ми ж волонтери!
Далі було.
Цей аналіз я б доповнив аналізом, а що спільноти (учні, батьки, не-учні і не-батьки) хотіли би знати і дізнаватися із цих сайтів та інших інформаційних утворень? І яку інформацію здатні ці спільноти породжувати до рівня розміщення на цих інтернет-джерелах? Бо проведеного огляду, складається враження, що у спільнот немає інтересу у цих джерелах. І не лише в них. Здебільшого такого рівня інформаційні суб'єкти спалахують при утворенні як нові зірки, та потім швидко гаснуть. Бракне сил описувати і читати, бракне довіри і відвертості...
ВідповістиВидалитиТак додавайтесь до цього блогу у якості автора.
ВидалитиПроблема в тому, що мене як ІТшника-пенсіонера вистачає лише на те, щоб позначити проблему. Ну і запустити сайт. А наповнити - як я сподівавсь - захочуть педагоги і учні. Та де там! Мовчать як партизани.
От останній приклад: https://vseosvita.ua/blogs/chip-i-deil-99923.html
Неможливо вмовити прочитати книжку і показати приклад своїм дітям. Яких просто нема в форумі закладу освіти. Ну це як?
Поки вчитель очікує чогось від когось, інформаційна сфера школи не задихає. То додавайтесь, будемо лупати цю скалу разом.